Om du undrar om jag redan gett upp bloggen….

…..så nej, jag har fortfarande hopp. Dock så flyttar jag om två dagar + att vi börjar med ny kurs på universitetet så det är rätt så mycket att göra (och som vi alla vet så tar ju allting så mycket längre tid att göra än man tror). Jag har börjat att läsa en bok som heter ”Change your Qs, Change your Life” skriven av Marilee Adams. Den är inte lika klyshig (stavning?!?) som titeln låter, utan den är faktiskt med av en skönlitterär bok än traditionell amerikansk självhjälpsbok. Lite Paulo Coelho över det hela fast väldigt lättläst och med ett koncept som är så välförklarat att det inte kan missförstås och lätt kan reflekteras över även om man är en sådan med på tok för få timmar per dag! Jag tycker hittills om den väldigt mycket och kommer nog att skriva en recension när jag läst ut den.

Kommentera

