Long time, no see…

Bild

Idag när jag vaknade så läste jag slutet på the Host av Stephenie Meyer, sedan klev jag upp och kom fram till att jag vill skriva ett blogginlägg. Jag ville ha det på pränt att jag är så lycklig just nu. Min lägenhet börjar att ta sig (jag pillrar med den på tok för mycket för ett ställe där jag bara ska bo i två år..) och min säng är ljuvlig (inte mina kuddar, men de kan vi ignorera för ögonblicket). Slutet på breaking dawn var helt underbart, och så mycket bättre än de andra filmerna tillsammans och min hud håller på att återhämta sig från ett utbrott och jag har varken ögoninflammation eller förkylnng eller stressmage. Jag har växter i lägenheten och det är inte klokt hur de verkligen kan leva upp ett utrymme, jag blir glad bara av att se dem även när jag inte går omkring och tänker på hur fina de är.

Jag har en tenta jag skulle skrivit igår som ska in imorgon och jag behöver fortfarande spendera en massa tid med att luska ut mer precis vad jag vill ha ut av min utbildning, men det är okej. Det löser sig.

Om något borde väl denna fantastiska morgon vara beviset för att, som man säger, ”happiness is a state of mind”? Om jag kan hålla fast vid tillfällen som dessa, då behöver jag ingenting annat.

Kommentera

