Vad jag gör just nu och vad jag lovar att göra sedan.

Det är otroligt hur lätt det är att tappa koll över vad det är man gör på dagarna. Jag ska bara… jag ska bara… jag ska bara… Oj, hejhoppsan vars tog helgen vägen?

Kan kan säga som så att detta var ena halvan av vad jag syftade på när jag döpte bloggen till Journal of a Confused Mind. Andra halvan är det där problemet med att bestämma mig för vad jag tycker är intressant istället för att vara lite överallt hela tiden.

Men här kommer ett löfte, mer för mig egentligen än någon annan. Jag SKA insätta Getting things done-systemet helt, jag ska göra det ABSOLUT SENAST 24 December och jag ska BEHÅLLA DET i minst 3 MÅNADER. Om det är skit efter tre månader, tja då ger jag upp. Men tills dess ska jag behålla det (hur jobbigt det än är!). För att hålla mig själv i skinnet så ska jag skriva ett blogginlägg minst 2 gånger i veckan, sön/mån och torsdag.

Kommer det här att bli en produktivitetsblogg istället för en dagboksblogg? Möjligtvis (men lita inte på det).

Kommentera

