Hmm…

Vem hade kunnat ana att det svåraste med hela GTD-grejen skulle vara att skiva blogginlägg? Inte jag.

Eller, jo, jag. Jag ignorerade bara problemet i hopp om att det skulle försvinna (vilket problem har en tendens att inte göra när man ignorerar dem).

Roligt att veta kan vara att jag fortsätter med GTD-systemet, har upptäckt varför vissa saker fungerar och vissa inte. Nästa år skiter jag i att köpa en vacker kalender och tar den i mobilen iaf. Snabbare, och framför allt mer lättillgänglig, vilket jag har saknat så mycket att inte ens att titta och känna på min fina papperkalender can overcome it…

Kommentera

