Alltså jag blir galen, eller blir jag ?

Det gör mig så otroligt taggad och glad att titta på reseberättelser. Jag vill fara, fara, fara! Det här kommer att bli. så. jäkla. roligt. Amazing. Må vara att jag inte vet vart jag kommer att hamna (eller om jag ens kommer att hamna någonstans…) men det kommer att bli så roligt iaf.

Det enda som inte är roligt är att skriva själva ansökningen…

One thought on “Alltså jag blir galen, eller blir jag ?

  1. Marika 12 november, 2013 kl. 14:47 Reply

    Vad kul! Jag blir också sugen på att plugga någon annanstans nu. Men det är så virrigt i huvudet angående vad jag ens vill bli att det nog är bäst att lägga sådant på hyllan tills jag åtminstone listat ut det. ;))

Kommentera

