Trött

Jag känner mig så otroligt trött. Huvudet är som bomull och kroppen är väldigt förtjust i att inte röra på sig. Småfrusen så jag satte på mig en mysig poncho, och nu sitter jag här och funderar på hur mycket jag behöver göra innan jag kan lägga mig och sova utan att få skuldkänslor.. eller vänta, där ljög jag, jag är påtok för trött för skuldkänslor. Snarare är väl frågan hur mycket jag borde göra så att jag inte vaknar upp med (välförtjänt) totalpanik imorgon. Utbildningen imorgon ska bli rolig, men jag hade gärna avvarat lite tid till att göra något annat också, som spela Sims. Ja, jag har haft lite smålust att spela lite Sims de senaste dagarna. Döm mig inte.

Kommentera

